Instalacni CD

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Středa Říjen 7 11:28:39 CEST 1998

On Wed, 7 Oct 1998, Hykel Jaroslav wrote:

> Na Invexu jsem narazil na instalacni CD red hat 5.1 za 120 Kc. Prodava to
> Computer Press jako prilohu ke knize Pouzivame linux, ale jde to koupit i
> samostatne za jiz zminenych 120 Kc.

Zdravim

Taky jsem se na to dival.
	Chtel bych pogratulovat Yenyovi k tomuto uspechu, hlave co se
rychlosti produkce a i dokumentace ( ona utla knizecka ).
	Myslim ze lepsi reklamu a propagaci Linuxu v Cechach nelze
zajistit jinak, nez prodavat Linux s ceskym rozsirenim na Invexu za cenu,
kterou si muze kazdy dovolit .. ( 120 Kc). Ja jsem se setkal s tim, ze ho
na jednotlivych stancich meli uz jen posledni a posilali lidi "jinam",
pripade "zitra".... tak ze zajem asi je ....  :-)))

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...