Instalacni CD

Stolc Oskar stolc na hron.fei.tuke.sk
Středa Říjen 7 11:53:08 CEST 1998

Zdravim kazdeho...

> Zdravim
>
> Taky jsem se na to dival.
> 	Chtel bych pogratulovat Yenyovi k tomuto uspechu, hlave co se
> rychlosti produkce a i dokumentace ( ona utla knizecka ).
> 	Myslim ze lepsi reklamu a propagaci Linuxu v Cechach nelze
> zajistit jinak, nez prodavat Linux s ceskym rozsirenim na Invexu za cenu,
> kterou si muze kazdy dovolit .. ( 120 Kc). Ja jsem se setkal s tim, ze ho
> na jednotlivych stancich meli uz jen posledni a posilali lidi "jinam",
> pripade "zitra".... tak ze zajem asi je ....  :-)))

O uspechu spomynaneho CD-cka hovori aj fakt, ze u nas na Slovensku
sprievodne CD ku knizke Pouziva Linux vobec nedostat. Predavaci tvrdia,
ze sa momentalne lisuju vo fabrikach a na trh sa mozu dostat kazdu
chvilu. No ak bude taky isty zaujem, tak sa tie CD-cka opat za par dni
rozdaju...

Tak sa majte,

--

Oskar Stolc, Gemerska 212, 049 11 Plesivec, Slovensko