prehravani midi souboru ...

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Říjen 7 12:23:22 CEST 1998

Hi,
	mam v masine zvukovku SB16, ktera mi pri bezne praci funguje, ale
kdyz jsem se snazil upravit netscape pluginy, tak jsem u playmidi zjistil ze
mi to neprehraje midi soubory (vse ostatni prehrava v pohode). Zkousel jsem
i dalsi programy pro prehravani midi, ale vsude byl vysledek stejny ... v
repraku to luplo a to bylo asi tak vse ...
Napadlo mne, ze je asi potreba udelat nejakou inicializaci midi nastroju,
ale v Sound-HOWTO jsem nic o podobnem problemu nenasel ... poraqdite mi
nekdo jak dosahnout toho, aby mi to zacalo vyhravat?

			Diky.

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---