prehravani midi souboru ...

vska vska na top.cz
Čtvrtek Říjen 8 20:39:59 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> Hi,
>         mam v masine zvukovku SB16, ktera mi pri bezne praci funguje, ale
> kdyz jsem se snazil upravit netscape pluginy, tak jsem u playmidi zjistil ze
> mi to neprehraje midi soubory (vse ostatni prehrava v pohode). Zkousel jsem
> i dalsi programy pro prehravani midi, ale vsude byl vysledek stejny ... v
> repraku to luplo a to bylo asi tak vse ...
> Napadlo mne, ze je asi potreba udelat nejakou inicializaci midi nastroju,
> ale v Sound-HOWTO jsem nic o podobnem problemu nenasel ... poraqdite mi
> nekdo jak dosahnout toho, aby mi to zacalo vyhravat?

> [...]

Tak bohuzel mam  stejnou zkusenost - zkousel jsem na Linuxu SB AWE32 a SB AWE64,
nainstaloval jsem novy driver pro SB AWE (modul sbawe.o), zkousel rozchodit
awesfx(ale marne), podpory v isapnp a v kernelu jsou take nastavene, ale stale
mi to hlasi napr. /dev/sequencer not configure ,/dev/sequencer busy ,cannot open
/dev/sequencer atd. ,ale nikde a v zadnem navodu jsem nenarazil na moznost jak
by se mel sequencer konfigurovat .
Pokud nekdo vi kde jsou dobre informace o konfiguraci zvukovek pod linuxem a da
to sem vedet bude mu vdecno dost lidi.

Vaclav
P.S.
V oblasti zpracovani zvuku (programy a nastaveni konfiguraci, midimapy atd.) je
linux dosti pozadu za MS Windows .Vidim, ze na konference o linuxu je plna
jasajicich zprav o tom jak je linux proti "zumpe Windows" super, ale rada
problemu (cestina, zvuk, wordprocesory, nejednotnost instalaci aj.) v teto
konferenci zapadne do zumpy zapomeni a dotazy bezradnych linux pokusniku na tyto
problemy se stale opakuji. Myslel jsem si, ze je to operacni system pro
uzivatele, nikoli pouze pro programatory a vyvojare.