Linux - invex

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Říjen 7 16:34:10 CEST 1998

Petr Skoda wrote:
> Linuxu jako takovemu jiste take. Myslim si, ze zverejneni jmena firmy popr
> ramcove produktu (UZCE zamereneho proLinuxove - i napr Linuxem podporovane
> RAID radice apod) ....

Osobne mne zcela okouzlil stanek MHM Computer kde nabizeli hned nekolik
RAID 0,1,5 diskovych poli primo pro LINUX :-) mailto:office na mhm.cz

Pro zajimavost uvadim ze CITADEL RAID 5 Ultra Wide SCSI s 24MB cache a
kapacite 32GB stoji mene nez 200 001,- Kc

V letaku se navice pise ze nepodporuji Windows3.1/95 :-)

Jinak firma INEC s.r.o. nabizela instalaci Liuxovych serveru na klic,
vcetne pripadne komplexni podpory a administrace.

> Budu rad, kdyz me i nekdo podpori.

Podporim a pokud ma nekdo chut vyplodit neco na toto tema, tak je mu
http://www.penguin.cz k dispozici.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz           ICQ 13581001
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz