Linux - invex

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Středa Říjen 7 16:01:59 CEST 1998

On Wed, 7 Oct 1998, Petr Skoda wrote:

> Pokud vim, tak P .Janik neco hovoril o 5 firmach a dokonce i o Linuxu na
> notebooku.
> Jelikoz v elisu byl jen zmineny Varicad, bloudil jsem nazdarbuh po INVEXu
> a vsude kde meli notebooky mi odpovedeli, ze je Linux nezajima.
> V teto souvislosti me popadl bezmocny vztek nad nesmyslnymi pravidly ,
> kteri si nekteri stanovili pro definici toho, co je komercni nabidka.
> Kdyby P. janik napsal rovnou o jake firmy jde, mohlo to prospet spouste
>
> Budu rad, kdyz me i nekdo podpori.
>
> P.S. Vyse uvedenym rozhodne nechci znevazovat praci a snahu Yenii, Pavla
> [...]

Zdravim

Treba by slo napsat aspon cislo stanku, coz neni jmeno firmy a tim i zadna
komerce ... a na Invexu se takto lehce najde ...

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...