Linux - invex

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Říjen 8 08:08:15 CEST 1998

   From: Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz>
   Date: Wed, 7 Oct 1998 14:40:25 +0200 (MEST)

Preji prijemny den,

   > Pokud vim, tak P .Janik neco hovoril o 5 firmach a dokonce i o Linuxu na
   > notebooku.

ano - v clanku, ktery prubezne pisu do Linuxovych novin je jiz zminka
o peti spolecnostech, ktere maji co do cineni s Linuxem (pravda, ja
jsem zatim byl na INVEXu skoro kazdy den a i tak mi dalo dost zabrat,
nez jsem je vsechny nasel).

   > Kdyby P. janik napsal rovnou o jake firmy jde, mohlo to prospet spouste
   > lidem, ( protoze by nemuseli  litat nazdarbuh (bezvysledne) a tapat v
   > temnotach Windowsove zumpy ;-), a

Vas ton se mi ani trosicku nezamlouva. Nejprve k prvni casti - tento
listserver bezi na akademicke pude. Podminky pro to, aby tento
listserver mohl i nadale bezet zde jsou takove, jake jsou. Muzeme byt
radi, ze i my, kteri jsme pripojeni z komercnich siti muzeme vyuzit
sit TEN-34 CZ k tomu, abychom se dozvedeli neco o Linuxu. To je proste
fakt a ten nezmenime.

K druhe casti - pokud si dobre pamatuji, tak odkaz na spolecnost
prodavajici notebooky z predinstalovanym Linuxem jsem zjistil v TETO
konference. Staci tedy _pouze_ cist, bohuzel, ale je to tak. Vcera
jsem onu spolecnost na INVEXu navstivil, ale bohuzel technik, ktery se
o Linux stara byl zrovna na obede. Takze se vice dozvim snad dnes.

   > prijde nejaka pozitivni nonFree informace je nesmyslne cenzurovana kvuli
   > pochybene cistote nekomercnosti Internetu ci diskusni skupiny jako takove.
   > (staci napr. zalistovat archivem pro reakce na nabidku firmy Brailcom).

To samozrejme neni pravda - kazdy do teto konference muze poslat
komercni nabidku, ale musi dodrzet jista pravidla, ktera si kazdy
ctenar muze precist vzdy 1. v mesici. Jednim z nich je, za tato
nabidka nesmi mit mensi frekvenci nez jednou za ctrnact dni, coz se ve
Vami zminovamen pripade stalo. Viz
http://www.linux.cz/mailing-list/. Vase argumenty jsou tedy naprosto
nerelevantni. Spise bych si stezoval u tech spolecnosti, ktere by meli
tyto nabidky psat.

   > disclaimer:
   > jak je zvykem : .. mluvim za sebe a zamestnavatel vubec nevi, co si myslim

:-))))
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz