Linux - invex

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 8 20:40:46 CEST 1998

On Wed, 7 Oct 1998, Jiri Lisicky wrote:

> Tak jsem byl v pondeli na Invexu a ptal jsem se v info centru po
> Linuxu.
>
> __JEDINY__ vystavovatel, ktery si do nomenklatury uvedl heslo "Linux"
> je Varicad :(
> --

Ja jsem byl primo u nich na stanku a byli celkem prekvapeni, ze to nekdo
chce pro Linux. V ceniku to bylo uvedeno jako verze pro Unix.
Co me nejvice potesilo, je ze je to pro skoly za rezijni naklady 1000-2000Kc.
Coz je fakt dost dobre.

R.V.

>         Jiøí Lisický                      ÈD DATIS Olomouc
> e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1
>  phone: +420-068-472-5496                 Olomouc, Czech Republic
>               >>> èe¹tina ISO-8859-2 Compatible <<<

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |