instalace xforms a lyx

vska vska na top.cz
Pátek Říjen 9 01:04:58 CEST 1998

Vazeni linuxovi experimentatori,
                                              pred nejakym casem jsem dostal
radu, ze kdyz chci v linuxu nejaky wordprocesor tak at zkusim Lyx. Zatim jsem
jen desitky hodin zkousel ja .Instalace Lyxu chce po me knihovny xforms a
instalalace knihoven xforms zase vypisuje hlasku cannot open -lXpm nebo cannot
open -lX11 (no such file or directory) zkousel jsem nastavit vsechno mozne v
konfiguracnim souboru, ale je to marne. Nejsou nekde tyhle knihovny
zkompilovane v .rpm ??? a stejne tal i Lyx .
             Diky za kazdou info
                                                   Vaclav