instalace xforms a lyx

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Říjen 9 08:17:48 CEST 1998

> jen desitky hodin zkousel ja .Instalace Lyxu chce po me knihovny xforms a
> instalalace knihoven xforms zase vypisuje hlasku cannot open -lXpm nebo
> cannot
> open -lX11 (no such file or directory) zkousel jsem nastavit vsechno
> mozne v
> konfiguracnim souboru, ale je to marne. Nejsou nekde tyhle knihovny
> zkompilovane v .rpm ??? a stejne tal i Lyx .
Ja jsem xformx potreboval kvuli xfmailu a stahl jsem z
ftp://ftp.fi.muni.cz/rh/RedHat/RPMS/xforms-*.i386.rpm
jsou to 3 balicky, pricemz dva jsou myslim knihovny devel, ty budes
potrebovat, kdyz budes neco s xforms kompilovat.
jinak tamtez je take soubor (vlastne jsou to vsechno linky, ale ukazuji
spravne) lyx-*cz.i386.rpm, coz by mohlo byt to, co potrebujes.
Akorat musis mit k tomu lyxu taky cesky tex (tusim cstetex-*.rpm).
A jeste jsem cetl, ze ten cesky tex se musi instalovat tak, ze
tam nesmi byt zadna predchozi verze texu (napr. tetex-*.rpm), ale
mozna, ze je tato informace uz zastarala.
Happy TeXing...(LyXing? ;-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language