Remote Exec etc..

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Říjen 9 10:13:05 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Karel Volejnik wrote:

> pokud to heterogennost Vasi site dovoluje (tj. na klientech

Ano, Linux, Linux, Linux ... i kdyz spoluprace i s ostatnimi
OS by nebyla spatna, ale neni nutna.

> je mozne spustit obsluhu - tedy daemon) pak je odpovedi SSH s
> nadefinovanymi RSA klici (nepoustet to pres .rhost).

SSH je non-free nez free software nebo se pletu?

> Dalsi moznosti (slozitejsi) je Secure RPC - aplikaci distribuovat
> jako client- server (knihovny jsou dostupne pro ruzne platformy).

To by snad slo, ale nejak nemohu najit licenci.
BTW: Je toto v nejake distribuci standardne a pripadne proc  ne? :)

> Dobre funguje take napr. reseni pomoci TCL (jazyk), ktery
> umi spustit predana data jako script (jsou na to definovane funkce,
> napr. send nebo i specialni doplnky - viz. http://www.sunscript.com).
> Vyhoda je, ze TCL existuje pro vsechny (skoro) platformy a nemusite
> mit kompilator C na kazde z nich. Proste na cilove masine jenom
> pustite program podle predanych dat (napr. funkci 'system').
> Snadno se v tom pisi servery i klienty (viz. ukazky na vyse uvedenem
> URL).

TCL se mi nelibi. Osobne bych si rad vystacil s C/C++, ale
kdyz uz neco jineho, pak python. IMHO je znacne lepsi
(http://www.python.org)

S pozdravem
	Petr Snajdr