Remote Exec etc..

Pátek Říjen 9 11:20:44 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Petr Snajdr wrote:

> SSH je non-free nez free software nebo se pletu?

Ta licence je trosku komplikovana. Zhruba lze rici, ze je volne k pouziti,
neni-li vyuzivano k primemu vydelavani penez. Ale doporucuji ji precist.
Ve verzi 2.0 je to pro jistotu jeste zamotanejsi.

Jinak je pry rozpracovana implementace s GNU licenci. Ma nejaky divny
nazev, snad psssh.

[o Secure RPC]
> To by snad slo, ale nejak nemohu najit licenci.

Nekde na nejakem ruskem serveru je k nalezeni port na Linux majici
tradicni unixovou licenci "jo, napsali jsme to, tady to mate a nechceme
s tim mit nic spolecneho, jestli budou problemy."

> BTW: Je toto v nejake distribuci standardne a pripadne proc  ne? :)

Ze by vlada USA, vlajkove to lodi demokracie? ;)

> TCL se mi nelibi. Osobne bych si rad vystacil s C/C++, ale

Ja mam hlavne pochyby o tom, ze v TCL bude samo o sobe schopno
zajistit dostatecnou bezpecnost.

> kdyz uz neco jineho, pak python. IMHO je znacne lepsi
> (http://www.python.org)

Mame si pripravit hasici pristroj? :)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."