instalace xforms a lyx

Martin Keseg - Sun Slovakia - SE mkt81437 na krowak.Slovakia.Sun.COM
Pátek Říjen 9 10:48:19 CEST 1998

vska (vska na top.cz) wrote :

> Vazeni linuxovi experimentatori,
>                                               pred nejakym casem jsem dostal
> radu, ze kdyz chci v linuxu nejaky wordprocesor tak at zkusim Lyx. Zatim jsem
> jen desitky hodin zkousel ja .Instalace Lyxu chce po me knihovny xforms a
> instalalace knihoven xforms zase vypisuje hlasku cannot open -lXpm nebo cannot
> open -lX11 (no such file or directory) zkousel jsem nastavit vsechno mozne v
> konfiguracnim souboru, ale je to marne. Nejsou nekde tyhle knihovny
> zkompilovane v .rpm ??? a stejne tal i Lyx .
>              Diky za kazdou info
>                                                    Vaclav

No hlaska  cannot open -lXpm alebo -lX11 je dana tym ze nevie kde ma dane kniznice skusili ste napr -L/usr/X11R6/lib -lXpm ? -lXpm vravi ze hlada kniznicu konciacu na Xpm cize napr. libXpm.so.1 . Dalsi problem by mohol byt ci tam mate aj .so linky na so.1

--
					Keso