instalace xforms a lyx

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 9 10:06:34 CEST 1998

vska wrote:

> Vazeni linuxovi experimentatori,
>                                               pred nejakym casem jsem dostal
> radu, ze kdyz chci v linuxu nejaky wordprocesor tak at zkusim Lyx. Zatim jsem
> jen desitky hodin zkousel ja .Instalace Lyxu chce po me knihovny xforms a
> instalalace knihoven xforms zase vypisuje hlasku cannot open -lXpm nebo cannot
> open -lX11 (no such file or directory) zkousel jsem nastavit vsechno mozne v
> konfiguracnim souboru, ale je to marne. Nejsou nekde tyhle knihovny
> zkompilovane v .rpm ??? a stejne tal i Lyx .

Neznam Lyx, ale to X11 je hlavni knihovna XFree86 a melo by to byt v
/usr/X11R6/lib/.... (jinak v baliku XFree86-libs-verze...). Xpm je knihovna
pro praci s bitmapami (format xpm) a je v baliku xpm-verze....
Pokud obe mas, je asi nekde v Makefile Lyxu cosi jako LIBS nebo EXTRALIBS a
nebo STDLFLAGS. Tam je treba pridat -L/cesta/ke/knihovnam

--
                                   /\