bootovanie ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Říjen 9 12:22:13 CEST 1998

mam problem s bootovanim linuxu a win NT ..

pokial chcem z lilo nabootovat NT, tak mi NT zahlasia hlasku o tom, ze
nemozu najst NTLDR ci nieco podobne .. problem je v tom, ze
NT boli instalovane na primarnom disku .. potom sa disk vymenil za druhy a
nainstaloval sa linux ( samozrejme, ze na hda1 a spol ) ..

problem je v tom, ze teraz tie disky potrebujem pripojit oba naraz a
a nedokazem ho presvedcit, aby bootoval oba systemy podla potreby ..

ani varianta do NT dat subor s prvou stopou linuxoveho disku nepomohla ..

a preinstalovavanie nejako neprichadza do uvahy ..

najlepsie by bolo riesenie z LILO .. ( grub som pozeral .. pripada mi malo
komentovany )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying