bootovanie ..

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Říjen 9 11:51:29 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> mam problem s bootovanim linuxu a win NT ..
>
> pokial chcem z lilo nabootovat NT, tak mi NT zahlasia hlasku o tom, ze
> nemozu najst NTLDR ci nieco podobne .. problem je v tom, ze
> NT boli instalovane na primarnom disku .. potom sa disk vymenil za druhy a
> nainstaloval sa linux ( samozrejme, ze na hda1 a spol ) ..

To jste jim ale docela zamotal hlavu :-)
Nefungovalo by to nejspis i kdyby se spustil
NTLDR (viz. treba boot.ini na disku s NT)

> problem je v tom, ze teraz tie disky potrebujem pripojit oba naraz a
> a nedokazem ho presvedcit, aby bootoval oba systemy podla potreby ..
>
> ani varianta do NT dat subor s prvou stopou linuxoveho disku nepomohla ..

Mam obavu, ze se NTLDR hleda presne tam kde byl.

> a preinstalovavanie nejako neprichadza do uvahy ..
>
> najlepsie by bolo riesenie z LILO .. ( grub som pozeral .. pripada mi malo
> komentovany )

IMHO Lilo dela co muze, zkuste precist prislusne HOWTO, ale myslim, ze
dalsi otazky by asi bylo lepe smerovat do konference o NT.

S pozdravem
	Petr Snajdr