Opet zvuk

Jiri Tesar xtesar2 na fi.muni.cz
Pátek Říjen 9 12:25:28 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Zdravim,
>
> s nekym jsem tady debatoval na tema driveru pro zvukovky od 4Front-techu.
> Stahnul jsem to, zkompiloval jako modul a modul naloadoval. Mam ale nasledujici
> problemy:
> a) midi lze prehravat pouze pres external device (volba -e v playmidi). To ovsem
> nektere programy neumi
> b) neexistuje sequencer (resp. /dev/sequencer nereaguje)
> c) prehravat lze pouze nektere zvukove soubory (asi 8bitove). To je mozna
> normalni.
> [...]

  Hmm, to se mas, ze ti to jde prelozit a zavest jako module. Kdyz to zkusim ja,
tak mi to rekne:
Device or resource is busy. Pokud nenabootoju z dosu,  a ovladac nemam v jadre, tak
zvuk proste nemam.

Isapnp nepomuze(mam PnP) a modprobe sound o tom raci nemluvim (Device or resource
is busy)

                                                                            Jiri
Tesar

(xtesar2 na fi.muni.cz)