Telnet na port 25

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 9 14:52:51 CEST 1998

Dobry den,

zkousim rozbehat sendmail podle navodu p. Kolare na :

  http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html.windows-1250#SECTION00080000000000000000

Jako prostuchovaci je tam uveden skript -

#!/bin/sh
telnet relay.provider.cz 25 < __EOF__
EHLO dial.org.cz
ETRN domena.cz
QUIT
__EOF__
/usr/lib/sendmail -q

ktery by mel sendmailu dat prikaz ETRN. Mne to nechce fungovat,
ale kdyz to prepisu do expectu a mezi kazdym radkem zasilanym
sendmailu dam 'sleep 1' , tak je to OK. Zrejme to tam ten telnet
nahrne sendmailu moc rychle. Nevite jak to rozjet pod telnet-em
tak jak je to v te ukazce na WWW ? Jak zaridit urcite zpozdeni
mezi vypisovanim jednotlivych radek ?

S pozdravem