Telnet na port 25

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Říjen 9 17:22:17 CEST 1998

> Jako prostuchovaci je tam uveden skript -
>
> #!/bin/sh
> telnet relay.provider.cz 25 < __EOF__
> EHLO dial.org.cz
> ETRN domena.cz
> QUIT
> __EOF__
> /usr/lib/sendmail -q
>
> ktery by mel sendmailu dat prikaz ETRN.

Nemuzete verit vsemu, co ctete. :-) Napadlo me to jako prvni, co bych
mel udelat, kdyz chci kopnout sendmail (viz thread asi tri mesice
zpet), a taky to neslo... Chtel jsem pouzit expect, jenze to rpm po
me chtelo tcl a tcp rpm po me chtelo Xlibs, tak jsem si to rozmyslel
- tolik mista na rozhazovani nemam.

Asi by sel napsat kratky programek v Perlu, ktery pracuje se
socketem, ale ja umim C lip nez Perl a napsal jsem si to v C...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz