Telnet na port 25

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Říjen 9 18:34:54 CEST 1998

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> wrote:
> zkousim rozbehat sendmail podle navodu p. Kolare na :
>
>   http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html.windows-1250#SECTION00080000000000000000
>
> Jako prostuchovaci je tam uveden skript -
>
> #!/bin/sh
> telnet relay.provider.cz 25 < __EOF__
> EHLO dial.org.cz
> ETRN domena.cz
> QUIT
> __EOF__
> /usr/lib/sendmail -q
>
> ktery by mel sendmailu dat prikaz ETRN. Mne to nechce fungovat,
> ale kdyz to prepisu do expectu a mezi kazdym radkem zasilanym
> [...]

Omlouvam se za to. Uz nevim, jestli jsem to zkousel jenom rucne, nebo
nekde jinde nez na Linuxu, kde to fungovalo. Ale jak tady bylo asi pred 2
mesici v konferenci, staci udelat

(echo EHLO dial.org.cz; sleep 1; echo ETRN domena.cz; sleep 1; echo QUIT ) \
  | telnet relay.provider.cz 25
/usr/lib/sendmail -q

Doufam, ze se dostanu k oprave i ve zminenem textu.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229