Telnet na port 25

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 9 19:52:43 CEST 1998

On Fri, 9 Oct 1998, Petr Kolar wrote:

> Omlouvam se za to. Uz nevim, jestli jsem to zkousel jenom rucne, nebo
> nekde jinde nez na Linuxu, kde to fungovalo. Ale jak tady bylo asi pred 2
> mesici v konferenci, staci udelat
>
> (echo EHLO dial.org.cz; sleep 1; echo ETRN domena.cz; sleep 1; echo QUIT ) \
>   | telnet relay.provider.cz 25
> /usr/lib/sendmail -q

OK vyzkousim to. Jeste bych mel jednu pripominku - v nastaveni dialup
hosta je uvedeno :

define(`SMART_HOST', `smtp:[relay.provider.cz]')dnl
FEATURE(nocanonify)dnl
define(`confDELIVERY_MODE', `defer')dnl

Bohuzel v tomhle mi to vubec nedorucovalo postu - vsechna zustavala ve
fronte - Stat=queued . Pro doruceni at lokalne nebo pri funkcnim pripojeni
nelokalne jsem stejne musel spoustet sendmail -q . Kdyz jsem vyhodil radku
define(`confDELIVERY_MODE', `defer')dnl , tak to teprve zacalo behat -
kdyz nebylo spojeni ven funkcni, dorucoval ihned lokalni postu a a postu
ven ukladal do fronty. Pri spojeni a 'sednamil -q' ji odeslal a prijal
(po ETRN domena.tld) a take pokud bylo spojeni ven UP, tak postu odesilal
a dorucoval okamzite. Nevim jestli nebyl problem v tom, ze navod je psan
pro verzi 8.8 a ja pouzil 8.9.1 , ale zas takovy rozdil mezi nimi neni.

>                           ***  Petr Kolar  ***

S pozdravem