SMB_MOUNT_VERSION 5

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pondělí Říjen 12 13:06:02 CEST 1998

Peter Kundrat wrote:

> V debiane je balik smbfs-2.1.x, ktory je urceny pre 2.1 jadra.
> Generuje sa zo zdrojakov samby (takze ak chcete kompilovat, je to tam).

        Mam stejny problem, ted uz navic i zahadu:
Zkompiloval jsem kernel 2.1.124, vse OK, pouze nefunguje smbmount.
Stahl jsem si tedy zdrojaky samby(samba-1.9.18p10.tar.gz) a v Makefile
jsem skutecne objevil moznost zkompilovat smbmount atd.
Kompilace vlastni samby probehla dobre, ale pri kompilaci smbmount
jsem dostal jen kupu warningu a chybovych hlasek, ktere zacinaji
takto:
Compiling smbmount.c
In file included from /usr/include/linux/smb_fs.h:12,
                 from smbmount.c:33:
/usr/include/linux/smb.h:30: parse error before `__u16'
/usr/include/linux/smb.h:30: warning: no semicolon at end of struct or
union
/usr/include/linux/smb.h:31: warning: data definition has no type or
storage class

dale se objevi chyby, odvijejici se od toho, ze dana struktura neni
definovana..
inkriminovany kus smb.h vsak vypada bez chyby, nebo nekdo chybu najde?

  22
  23 enum smb_case_hndl {
  24      SMB_CASE_DEFAULT,
  25      SMB_CASE_LOWER,
  26      SMB_CASE_UPPER
  27 };
  28
  29 struct smb_dskattr {
  30      __u16 total;
  31      __u16 allocblocks;
  32      __u16 blocksize;
  33      __u16 free;
  34 };

Dovede mi nekdo rici co je vlastne spatne??
(stejna chyba se projevi pri kompilaci gcc i egcs)

(system RedHat 5.1_cs, jadro 2.1.124, dual pentiumII)

        P.F.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |