Diskuse: tisk

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Říjen 12 16:49:52 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Lukas Macura wrote:

> Ps: Jak rikam, nejsem odbornik na tiskarny, michani barev a podobne
> zverstva, ale asi bude problem v tom pretahovani barev X > postscript >
> ghostcript > tiskarna. Jak to delaji wokna, ze ty barvy namichaji aspon
> priblizne stejne jako na obrazovce ?

No co, nejspis nic divneho, ale vyrobce dodal ty spravne parametry.
Ovsem namichat ty barvy dobre sam - to uz je problem. Na to je treba
cloveka, ktery pro to ma cit, ma nekolikaletou praxi atd.
Zbytek je pak experimentovani a experimentoavni a experimentovani.
Myslim, ze ty barvy nebudou vypadat nijak super ani s Windows
(pochybuji, ze si stim nekdo hral az tak moc). Navic
u mene kavlitniho az nekvalitniho tisku to ladeni
muze byt docela zabava. Ono je to totiz zabava
i pokud je tiskarnou treba barevna kopirka z niz
ve srovnani s tim co vyjizdi z normanich
barevnych tiskren je dobre vsechno i bez nejake mohutne
kalibrace, ale ani to zdaleka nestaci :)
	IMHO je zaver takovy, ze firmy se
Linuxu pokud jde o tisk nevenuji tj. to musi udelat
nekdo jiny a toho nekoho jineho je velice obtizne nebo
nerealne vubec ziskat.
 	tj. goto tlak_na_firmy

S pozdravem
	Petr Snajdr