ANNOUNCE: Oracle 8 pro Linux/i386

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Říjen 12 17:15:35 CEST 1998

>Ahoj,
>
>hadejte kolik toho je k dowloadu? Licence je podle mne podobna jako u
>Informixu (tedy free pro vyvoj). Detaily viz
>http://technet.oracle.com/linux/. Asi je o to dost velky zajem, protoze:
>
>PS: Odpoved=142MB, to jsem si myslel, ze Sybase pro Linux jentak nekdo
>neprekona

Nechal jsem si poslat CD od Oracle s touto databazi a uz jsem ji i uspesne
otestoval. Zda se ze to beha jak. Je toho pravda povicero, ale to uz
tak u Oracle byva. Instalace probiha ve stylu "nakopiruj vsechno co najdes
na CD na disk a spust server", narozdil od jiz prodavanych verzi, kde
je pri instalaci mozne provest i jakousi konfiguraci a selekci instalovaneho
softu.

PS:
Urcite je dobre, ze tyto prvni vlastovky jsou a ze se tak zvysuje "vaznost"
Linuxu v komercni sfere. Kdyz totiz reknete zakaznikovi, ze mu neco vetsiho
postavite na Linuxu, vetsinou (neznlalec) orhne nos, ale z vlastni
zkusenosti,
po zmince, ze to treba muze jet i na Oracle, zcela zmeni nazor.

        S pozdravem
                JD

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman at brainsys.cz   Rybkova 1