ISDN

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:01:42 CEST 1998

Dne Čt, 15 říjen 1998 jste napsal(a):
>No neco takoveho by mel umet microcom cosi cosi, ale pocitejte od 250 000 vyse.
No to je skoda, protoze v tom pripade by stacilo 16-portove CISCO na 108
uzivatelu pri euroISDN2. A hlavne, pokud telecom splni svuj tajny sen do
pausalu zahrnout poplatek za mistni telefony (jinak receno za pausal 500 Kc
mate mistni hovory zadarmo), tak by se mohlo jednat o velice slusne reseni
problemu "Co s tolika uzivateli, kteri si z komutovane linky udelali pevnou..."

>Cislo volajiciho muzete mit i na "normalni digitalni"ustredne. Neco se za toplati,
>ale telekom to umi. Na Vasi stranu telefonu se ale pridava nejake asi ne
>prave levne zarizeni.

>Tomu ze neco takle usetrite neverim ani nahodou, tohle se pouziva
>spise tak, ze se necha modem nahozeny a poklada se tesne pred
>impulsem, aby se nemuselo znovu otevirat spojeni pri dalsim
>pozadavku, ma to samozrejme smyl jen tam, kde jsou impulsy rozumne
>ridke. Na tech max. 6 minut u telekomu.... nevim nevim....

No tady bych to videl spis na neprimou umeru typu cim kratsi impulsy, tim vic
impulsu nezaplatim, tim tedy zaplatim mene. A pri 3sekundovem konektu ISDN...

Telcontar

P.S.: Mozna, ze jsme spatne pochopil funkci ISDN. Pak mne, prosim, nekamenujte.