Co je to c-wsr-s-wT?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Říjen 12 18:49:29 CEST 1998

podobne veci se mi dely na RH 4.2 - pote co doslo k poskozeni FS jsem
spustel e2fsck a ten navytabel ruzne nesmazatelne soubory - vetsinou se
tvarily jsko devices - atributy meli ponastavovane celkem nahodne. Jedina
cesta jak je smaza bylo odmontovat disk spustit debugfs a pomoci povelu "mi"
zmenit pristupova prava na rozumnou hodnotu a hlavne flags na 0. Pak bylo
mozno mazat.

Prechod na novou verzi e2fsck (1.12) tento problem vyresil - nesmazatelne
soubory uz nevznikaji

Zdravi
D. Toman