Co je to c-wsr-s-wT?

Michal Vadila vkc-humenne na ke.telecom.sk
Pondělí Říjen 12 20:37:40 CEST 1998

>>> 159322 817181339 c-wsr-s-wT 1 bin  13616  53,  48 Jan 2 1970 qframe.h
>qgroupbox.cpp

Jednoho casu sa mi velmi casto (cca 2xmesacne)
takymto podobnym sposobom vyrabali chyby na disku.
Bol som z toho dost nestastny, otravoval som s tym
aj v tejto konferencii. Doslo to az tak daleko, ze som
vymenil disk a uz niekolko mesiacov sa chyba ani raz
neobjavila !!!

Samozrejme, ze obidva disky na ktorych sa predtym chyba
vyskytovala boli dobre, pouzivam ich dodnes (islo o WD
1.6 a 3.1 GB) avsak nie na systeme ext2, pretoze tam by
opat doslo k tomu, ze by vznikali chyby (vyskusane).
FAT, HPFS, UMSDOS -> OK

Teraz mam WD 4.3 GB, nic ine som nemenil, ani zelezo
ani soft. Zrejme predsa ide o nejaku chybu softu v linuxe,
pretoze na spominanych diskoch sa v inych filesystemoch
nikdy chyby nevyskytuju.

Na SUL 98 v Martine som sa stretol s clovekom ktory tvrdil,
ze to robia jadra myslim od 2.0.29 hore ........

Michal