Diskuse: tisk

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Úterý Říjen 13 09:46:13 CEST 1998

Mozna by bylo vhodne vysvetlit nektere pojmy a zpusoby tisku. Trochu se v
tom topim:
Takze - tisk probiha tim zpusobem, ze vsechno co, tisknu je postscript a
ghostscript to pak prekope pro danou tiskarnu. Tohle reseni se mi libi.
At nahradite postscript cimkoliv, koncepce zustane stejna. Muzeme se IMHO
maximalne bavit o kvalite ghostscriptu.

Ted mam dotaz:
Jak to funguje dnes ?
Napr. kdyz chce netscape tisknout, musi si vytvorit postscript sam nebo na
to jsou knihovny ? Pokud si to musi delat kazda aplikace sama, tak je to
problem a reseni bych videl v knihovnach. Pokud knihovny existuji a maji
nevalnou kvalitu, je treba je prepsat.
A pokud jsou knihovny v poradku, je chyba v ghostscriptu. Vi tady nekdo na
100%, v cem je tedy chyba pri onech barevnych tiscich ? Tisk mono pres
ghostsript se mi zda velmi prijatelny ...

Myslim, ze jedine rozumne a dost rychle reseni je vychytat mouchy
stavajicim programum a filtrum nez vymyslet neco noveho.

S pozdravem
Lukas Macura