TeX je FREE - bylo RE: Diskuse: tisk

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 13 11:39:44 CEST 1998

On Tue, 13 Oct 1998, Tomas Kouba wrote:

> chovani TRIP pres ktery musi uprava projit. Takze vlastne zmeny jsou
> mozne, jen je zaruceno, ze kdokoliv muze pri nepouziti zmenovych
> souboru dostat puvodni. Coz treba taky neni k zahozeni.

TeXu prakticky nerozumim a tak se omlouvam za tech vystrelu do prostoru.
Ted nekdy budu resit tisk z programu a zvazuji jak to nejlepe udelat.
V principu vysledkem by mel byt jakysi formular (obsahujici text, cary
, vlozenou grafiku, fonty ..) a premyslim v cem to udelat.
	Co jsem zkousel TeX, prislo mi, ze pruchod pres nej
az k cilovemu PS trva malicko dele nez bych rad (rekneme nez
je zvykem treba u ovladacu PS ve Windows nebo Macovi u
"jednoduchych" textu). Druha moznost je udelat to v PostScriptu,ale
ted co je jednodusi :-). Kolem a kolem neumim ani jedno :)
S TeXbookem zrovna neusinam, ale ziskal jsem z nej dojem, ze
TeX nejde umet "trochu" :). U PostScriptu prozatim nevim.
Nicmene vysledkem snazeni by mel byt PostScript,ale ktera
cestu si vybrat?

S pozdravem
	Petr Snajdr