TeX je FREE - bylo RE: Diskuse: tisk

arnost arnost na uivt.cas.cz
Úterý Říjen 13 11:54:40 CEST 1998

 >	Co jsem zkousel TeX, prislo mi, ze pruchod pres nej
 >az k cilovemu PS trva malicko dele nez bych rad (rekneme nez
 >je zvykem treba u ovladacu PS ve Windows nebo Macovi u
 >"jednoduchych" textu). Druha moznost je udelat to v PostScriptu,ale
 >ted co je jednodusi :-). Kolem a kolem neumim ani jedno :)
 >S TeXbookem zrovna neusinam, ale ziskal jsem z nej dojem, ze
 >TeX nejde umet "trochu" :). U PostScriptu prozatim nevim.
 >Nicmene vysledkem snazeni by mel byt PostScript,ale ktera
 >cestu si vybrat?

Rekl bych, ze schudnejsi bude cesta pred PS, tj. definovat si (ci jeste
lepe prevzit treba z AI) slovnik, ktery realizuje zakladni procedury,
ktere potrebujete, tim vytvorit jakysi mezijazyk a vlastni vystupy
psat v nem. Export do PS se pak vytvori jen pripojenim slovniku. Tento
postup je vyhodny i napr pro sofistikovanou spravu tiskovych front.

 >S pozdravem
 >	Petr Snajdr

arnost