Tiskarny HP DeskJet a Linux

Pavel Franc pfranc na PDNS.retia.cz
Úterý Říjen 13 15:24:21 CEST 1998

Dobry den,

> Mam tiskarnu HP 600 a tisne mi pod Linuxem perfektne, ale nevim jak
> nastavit ekonomicky mod, aby mi nevyplacala tolik inkoustu.

nedavno se tu o tom mluvilo, dal jsem na dobrou radu a jsem
spokojen. Podpora pro tiskarny HP DeskJet je tusim na adrese
    ftp://ftp.pdb.sni.de/pub/utilities/misc/
Staci prekompilovat Ghostscript a pak se da nastavovat inkoust
v modech draft, normal a presentation.

                                              S pozdravem
                                              Pavel Franc

Pavel Franc                        Retia, a.s.
Rokycanova 2583                     Semtin P-8
530 02 Pardubice              533 54 Pardubice
                               pfranc na retia.cz