sendmail MaxMessageSize + pamet

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Říjen 14 06:37:09 CEST 1998

Martin Frys wrote:
> omezeni vrele doporucuju. Otazka zni: Jak linux pouziva swap ?
> Mam-li 32 MB RAM a 10 MB swap, dokazu prijmout 33 MB mail? , nebo ta
> pamet musi stacit v ramci jednoho programu bez swapu.

To je v poradku. Kdyz prijde 60 MB posta na 16 MB RAM + 60 MB swap,
tak to proleze. Otazka je, jakou rychlosti.

Jinak 10 MB swapu na 32MB RAM mi pripada dost malo. Na 32 MB
bezi spousta veci velice rychle i pri mohutnem pouziti swapu.
Ja se aspon zapominam kontrolovat a kdyz jsem mel malo swapu,
obcas se z toho Linux blbe vzpamatovaval. Ted mam 32 MB RAM a
pres 100 MB swapu (ale ja jsem zvlastni pripad :-)

Petr Bravenec
http://www.qsl.net/ok2pid