SMB_MOUNT_VERSION 5

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Úterý Říjen 13 16:34:22 CEST 1998

Peter Kundrat wrote:
> Potom musite mat nieco zle nastavene v Makefile.
> Skusal som teraz (debian) a kompilacia prebehla hladko.
> Najlahsie by asi bolo stiahnut si src.rpm zo samby a nechat
> po prekompilovat (alebo pozriet ci smbmnt nie je v samostatnom
> baliku ako v debiane).
smbfs je samostatny balik ale bohuzel se starsimi utilitami, ktere
na 2.1.x nefunguji.
jinak src.rpm jsem zkousel, ale je to totez, co tar.gz, jen jsou
upraveny nektere cesty a Makefile zakomentovany smbmount atd.
Jinak jak uz jsem rikal, cele jadro se zkompiloje dobre, samba
se zkompiluje dobre, chyba je jen v smbmount atd.

	P.F.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |