SMB_MOUNT_VERSION 5

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Úterý Říjen 13 19:42:51 CEST 1998

On Ut, 13 okt 1998, Pavel Formanek wrote:
>smbfs je samostatny balik ale bohuzel se starsimi utilitami, ktere
>na 2.1.x nefunguji.
>jinak src.rpm jsem zkousel, ale je to totez, co tar.gz, jen jsou
>upraveny nektere cesty a Makefile zakomentovany smbmount atd.
>Jinak jak uz jsem rikal, cele jadro se zkompiloje dobre, samba
>se zkompiluje dobre, chyba je jen v smbmount atd.

Ahoj,
  ako som tak pozeral na ten smbmount z deb balika smbfsx,
tak je to smbclient rozsireny o prikaz mount.
Z ktoreho zdrojaku vlastne vznika? Pretoze smbmount.c
z balika samba na to nevyzera.

Zatial som to ale riesil prekodovanim deb balika na RPM
(alien -r *.deb) a nainstalovanim. Zatial to funguje spolahlivo,
ale tiez by som si rad skompiloval nejaky priamo pod RH.

			Cau.
					SAL