PAP protokol u vol.cz

Ing. Josef Kohout jkohout na mbox.vol.cz
Středa Říjen 14 00:35:34 CEST 1998

Prosim, nezna nekdo pro Linux parametry PAP protokolu, ktery pouziva
pro dial-in pripojeni internet provider Video on Line (Czech on Line).
Narozdil od beznych (ogin: nebo name:, word:) linuxovych ISP, nejsem
schopen se chat-em k nemu pripojit (z Win vseho druhu se pripojuji
bez problemu).
Zkousel jsem pap (i chap a ms-chap), auth i noauth, defroute,
noipdefault, papname, ms-dns a dalsi kombinace options a stale
mne server vol.cz odmita par vterin po nahozeni ppp. V logu neni nic,
jako by k autentifikaci vubec nedoslo.
Dotycny ISP mi sdelil, ze pouzivaji PAP protokol, stejny jako
ve FreeBSD.
Pro nahozeni pppd pouzivam ppp-system1.3b, jehoz options jsem
ruzne nastavoval podle man pppd, man chat (asi nejlepsi),
dale HOWTO, mini HOWTO, take jsem prohledaval tento pretizeny
diskusni list od pocatku 1998 a stale nemohu zjistit pricinu.
Pro uplnost: RH 5.1, kernel zaplatovany na 2.1.125, ppp primo
v jadre a pppd 2.3.3. Pocitac je v lokalni siti (eth0) firma.cz
Prosim presnejsi popis nebo odkaz na podrobnejsi zdroj.
                                              Josef
jkohout na mbox.vol.cz
0602-721293