PAP protokol u vol.cz

"David Šauer" davids na iol.cz
Středa Říjen 14 02:30:37 CEST 1998

    JK> Prosim, nezna nekdo pro Linux parametry PAP protokolu, ktery pouziva
    JK> pro dial-in pripojeni internet provider Video on Line (Czech on Line).
    JK> Narozdil od beznych (ogin: nebo name:, word:) linuxovych ISP, nejsem
    JK> schopen se chat-em k nemu pripojit (z Win vseho druhu se pripojuji
    JK> bez problemu).

Pripojeni k VOL jsem jen zkousel a take jsem byl dost zmaten, takze:
VOL pouzivava PAP, autorizace (auth) nutna
Zakladni skript, kterym se spousti pppd je /etc/ppp/vol: (zakladem byl
RH 4.2)

#!/bin/sh
TELEPHONE=,???,???	# The telephone number for the connection
LOCAL_IP=0.0.0.0	# Local IP address if known. Dynamic = 0.0.0.0
REMOTE_IP=0.0.0.0	# Remote IP address if desired. Normally 0.0.0.0
export TELEPHONE
/usr/sbin/pppd /dev/modem 115200 name <jmeno> connect /etc/ppp/ppp-on-vol
========================== konec souboru ===================================

Pripojovaci skript ppp-on-vol je nasledujici:
#!/bin/sh
#
exec chat -v \
        TIMEOUT         10                              		\
	ABORT		'NO CARRIER'					\
	ABORT           'BUSY'						\
	ABORT           'NO ANSWER\r'					\
	ABORT           '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'    		\
        ''              \rATZ						\
 	'OK-+++\c-OK'	AT 						\
	OK		ATV1 						\
	OK		ATX3 						\
	OK		ATM2						\
	TIMEOUT		45						\
	OK		ATDP$TELEPHONE					\
	CONNECT		'\c'						\
	TIMEOUT         30						\
	'~'		'\c'

A jeste v /etc/ppp/pap-secrets musite mit vase id a heslo pro
PAP. Nastaveni modemu (AT<neco>) upravte dle sve situace.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz