Diskuse: tisk

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Středa Říjen 14 06:51:51 CEST 1998

Alexandr Malusek wrote:
> Koncepce tisku by se zmenit mela, ale je to problem velmi komplexni.
> Chce-li nekdo nyni kvalitne tisknout na barevne tiskarne, je lepsi se
> zamerit na napsani kvalitniho driveru do gs.

No slava, konecne rozumna rec. K tomu pouze dodam tohle: velice slusne
dokaze tisknout program GIMP, plugin 'print' nevim uz od koho. Nastaveni
sice stoji par znicenych papiru pri pokusech, ale stoji to za to.
Zkousel jsem to na HP510 a HP690C - vysledky se s GS vubec nedaji
srovnavat.

Driver se napsat da, zdrojaky od pluginu 'print' existuji.
Pokud vam vadi driver v GS, mate moznost si jej prepsat.
Nedostatecna specifikace jazyka tiskarny je vymluva.

Nakonec jeste jedna vec: originalni driver pro HP510 od HP netiskne
o nic lepe, nez GIMP, ale zda se mi, ze driver od HP to zvlada za citelne
delsi dobu :-)

Petr Bravenec
http://www.qsl.net/ok2pid