PAP protokol u vol.cz

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Říjen 14 10:36:07 CEST 1998

Dne St, 14 říjen 1998 jste napsal(a):
>Prosim, nezna nekdo pro Linux parametry PAP protokolu, ktery pouziva
>pro dial-in pripojeni internet provider Video on Line (Czech on Line).
>Narozdil od beznych (ogin: nebo name:, word:) linuxovych ISP, nejsem
>schopen se chat-em k nemu pripojit (z Win vseho druhu se pripojuji
>bez problemu).
>Zkousel jsem pap (i chap a ms-chap), auth i noauth, defroute,
>noipdefault, papname, ms-dns a dalsi kombinace options a stale
>mne server vol.cz odmita par vterin po nahozeni ppp. V logu neni nic,
>jako by k autentifikaci vubec nedoslo.
No na toto existuje jedina dobra rada.
Nevim, co maji, ale k nam staci dat k pppd parametr -user a do pap-secrets
pridat zaznam o uzivatelkem jmene a hesle. A kazdopadne NEPOUZIVAT CHAT.
PAP a CHAP si resi pppd sam.
Dostacujici je
pppd -connect cislo -user uzivatel -crtscts -defaultroute -lock
(mozna je spatne syntaxe, uz dlouho jsem se nemodemil)

Navic velice doporucuji kppp z KDE, ktere v nove verzi umi delat i tarifikator
telecomu, takze mate hned prehled o tom, kolik jste provolal.

Telcontar