squid - HW naroky

Středa Říjen 14 16:27:57 CEST 1998

Veros Kaplan napsal:
> On Wed, 14 Oct 1998, Kloz Vladimir wrote:
>
> % Zajimalo by me, jak je SQUID narocny na HW (rychlost disku apod.).
> % Stalo se mi totiz, ze na IDE disku, kdyz v cache bylo cca 200MB stranek,
> % byl SQUID silene liny (natazeni jedne stranky cca 1min a dele). Po
> % vyprazdneni to bylo zase v pohode.
Me nikdy tak pomalu nesel. Bylo to pravda na P133/32MB. Ale to se ukazalo
malo, protoze casem squid narost na 20-25MB a na ostatni sluzby se nedostavalo
(teda hlavne na diskcache).

>    Pripojuji se k dotazu.
>    Budu provozovat squida na konci vytacene linky do sitky s cca 5-10
> pocitaci (W95 :-(), bude se na tom ukazovat, co vsechno je na Internetu
> mozna delat - predevsim jako studnice informaci, v silne omezenem okruhu
> (prace s detmi), tedy pristup bude prevazne na nekolik desitek (20-30)
> stranek + jejich podvetvi.
>    Kolik je na to minimalni a rozumna konfigurace, pripadne na co dat
> pozor?
viz. vyse. Upgrade pameti na 64MB pro asi 12 pocitacu za 28.8 pevnou linkou
je dostacujici (rek bych velice svizne - pokud to jede z cache). A v
soucasnosti bych doporucil squid-2.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|