squid - HW naroky

Kloz Vladimir vladimir.kloz na dtg.cz
Středa Říjen 14 16:34:48 CEST 1998

On Wed, 14 Oct 1998, Petr Cech wrote:

> Me nikdy tak pomalu nesel. Bylo to pravda na P133/32MB. Ale to se ukazalo
> malo, protoze casem squid narost na 20-25MB a na ostatni sluzby se nedostavalo
> (teda hlavne na diskcache).

Takze ta pomalost by mohla byt spusobena pameti? RAM 32 MB, jinak tam ale
nebezi skoro nic ( je to jenom router a 2 modemy, ktere se moc
nepouzivaji). Jeste tam bezi interni DNS ale to je vsechno.
Je to za 64kb pevnou linkou pro cca 20-30 pocitacu. Ale ta pomalost se
projevovala i pro jeden pocitac pri zaplneni na 200MB

Voloda