Instalace Linuxu a problemy s ni

CEDRIK na fenix.zcu.cz CEDRIK na fenix.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:15:34 CEST 1998

Lidi,
zacinam s linuxem, tak kdyztak omluvte zakladni neznalosti (ja
se polepsim:)
    Tak pro  informaci: makam na i486DX2/66 16MB RAM 3GB tvrdokol
&dalsi vymozenosti (Neberte to jako vytahovani.
    Prvni problem nastal kdyz jsem ctel v Druidovi vytvorit linux
swap. Krome jinych pochopitelnuch chbovych hlasek mi to psalo "No free
primary". Jen tak pro informovanost tato hlaska prestala, kdyz jsem
smazal jednu non linux partition (pise se to tak?).(Na disku jsou
naistolavany M$ WIRY). Nepovolilo ni to vice nez hda6. Nikde v manualu
jsem tuto hlasku nenasel.Nevite nekdo co to znamena?

    Kdyz jsem doinstaloval a zresetoval (nekolikrat, nez jsem zjistil
jak spustit wiry prez LILO), zkusil jsem spustit X-Winodow
(samozdrejme pod linuxem). Psali mi ze nemohou najit nejaky
konfiguracni soubor.(instalace podporovala monitor i grafickou
kartu, kterou mam v majetku :). I co, rikal jsem si jako zkusenej
paric wiru, preinstaluju.
    po preinstalovani jsem resetoval sveho kremikoveho drobecka a na
obrazovce se ojevilo:

LI

a to bylo vse. Toto se nekolikrat opakovalo.
Nevite nekdo jak premluvit LILO aby zase fungoval?

Kdyz jsem nabootoval z diskety, spustil se linux. jenom pro
zajimavost jsem spusti X. Spustili se a to bylo vse (pochybuji ze se
nacitaji dele nez 7.25 minuty) po prepnuti na textovou konzoli jsem
uvidel obrazovku slozenou z @@@@ -krasa >:( ). prikazy fungovali
mormalne.

Omluvte muj literalni styl (spisovatel ze me nikdy nebude) Zrovna
probirame neco vod usoftu na 486 tak se uprimne nudim).No jo jsem
drobet ukecanej (momentalne neuslale votravovanej).

                    s pozdarzvem panove (cetl jste nekdo slecnu?)

                                cedrik

                                University of West Bohemia, Plzen
                                cedrik na fenix.zcu.cz

Nejcastejsi cinnost pri delani pod M$ wirama - cekani...pad systemu