editor pro dipl.praci

Jiri Jindra jindra na rak.radio.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:55:31 CEST 1998

Dobry den!

Pomalu zacinam pracovat na diplomove praci. Jelikoz jeji tema je uzce spjato
s UNIXem, zvazuji moznost napsat ji v editoru pro UNIX. Bakalarskou praci
jsem psal v MS Wordu se kterym jsem byl vcelku spokojen, zajimalo by mne,
jestli existuje podobny sw s funkcne srovnatelny s MS word.
Vim ze existuje TEX/LATEX, ale s tim nenma vubec zadne zkusenosti. Muze mi
nekdo ze znalych veci porovnat MSWord x LATEX co do funkcnosti i zpusobu
ovladani a prace s LATEXem? Latex asi neni "co na obrazovce to na tiskarne".
V cem pisete diplomku vy?
Neni to brani kanonu na brabce?
Za vsechny odpovedi predem dik.

Jiri JINDRA