lokalizacia MUTTu

Martin Keseg - Sun Slovakia - SE mkt81437 na krowak.Slovakia.Sun.COM
Čtvrtek Říjen 15 10:26:26 CEST 1998

Caute

Neviem ci ste si vsimli ale mutt od verzie 0.94.12i vyrazne podporuje
lokalizaciu a to pomocou tzv po suborov. Staci ak mate korektne nastavene locale
a mutt na vas bude hovorit slovensky. Ma to vsak jeden hacik, treba aby niekto
ten dany po subor vytvoril. Je to v podstate preklad anglickych hlasok do
slovenciny/cestiny. Ja som sa s tym vcera trochu hral (len tak o zabavy, ze ako
to bude vyzerat ked mi mailer zahlasi "Nova spravna v priecinku" atd.)

Moje otazky:
1. Robi na tom niekto zo .sk || .cz ?
2. Dobre je prelozit aj klavesove skratky (napr. doteraz m(create mail) prelozit
ako s(sprava)

Neviem nakolko sa mi to bude chciet dokoncit ale mozno sa mi to aj napriek mojej
lenivosti podari. Nasledny .po file by som poslal sem na pripadnu diskusiu pre
tych, ktory poznaju nasu matercinu dovernejsie.

--
					Keso