lokalizacia MUTTu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:45:10 CEST 1998

> a mutt na vas bude hovorit slovensky. Ma to vsak jeden hacik, treba aby niekto
> ten dany po subor vytvoril. Je to v podstate preklad anglickych hlasok do
> slovenciny/cestiny. Ja som sa s tym vcera trochu hral (len tak o zabavy, ze ako
> to bude vyzerat ked mi mailer zahlasi "Nova spravna v priecinku" atd.)
>
> Moje otazky:
> 1. Robi na tom niekto zo .sk || .cz ?

Preklad hlasek se chystam udelat.

> 2. Dobre je prelozit aj klavesove skratky (napr. doteraz m(create mail) prelozit
> ako s(sprava)

Toto ne. Problem s klavesovymi zkratkemi je, ze ty se delaji v rc
souboru, ne? A pokud prijde nova verze, musel byste zjistovat, jestli
defaultni rc nema nejake nove funkce, pro ktere potrebujete najit zase
dalsi ekvivalenty. A krome toho bych to ja osobne nepouzil, takze toto
moc optimisticky nevidim.

                   I can take or leave it if I please