RedHat 5.1 computerpress

Radek Smidl smidl3 na students.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 15 16:13:46 CEST 1998

Mam nasledujici problemy, prosim pomozte nezkusenemu.

1. pri bootovani linux vypisuje, ze mu chybi tyto soubory:
 /usr/lib/linuxconf/help.cz/linuxconf-msg-1.11r18.cz a
 /usr/lib/linuxconf/help.cz/redhat-msg-1.11r18.cz
 co s tim, kde je najdu?

2. pocestoval jsem X (console jde v pohode) pomoci Xkb... z CD. Po
spusteni startx to vypise nasledujici hlasku. Xka bezi, ale cestina
samozrejme nefunguje. Z dokumentace vim, ze je to chyba v Xlib, co mam
udelat pro vyreseni? Myslel jsem ze v tehle distribuci je cestina
vyresena, proto se mi zda divne neco prekladat a patchovat.

System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m
us_cz_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:" -emp "> "
-eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server" keymap/xfree86
compiled/xfree86.xkm'
I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged

Moc bych uvital pomoc zkusenejsich. Dik.
					Radek S.