RedHat 5.1 computerpress

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Čtvrtek Říjen 15 17:25:24 CEST 1998

Radek Smidl wrote:

> Mam nasledujici problemy, prosim pomozte nezkusenemu.
>
> 1. pri bootovani linux vypisuje, ze mu chybi tyto soubory:
>  /usr/lib/linuxconf/help.cz/linuxconf-msg-1.11r18.cz a
>  /usr/lib/linuxconf/help.cz/redhat-msg-1.11r18.cz
>  co s tim, kde je najdu?
Nenajdete. Ceskou napovedu zatim, jak se zda, nikdo nenapsal.
Da se to ale nastavit v Control/Features: vypnout Automatic language
selection a v listboxu pod tim vybrat jazyk (napr. eng). Ten dialogbox
hlasi "The value must be taken from the list" (???), ale nejak mi to
jede.
> [...]
> samozrejme nefunguje. Z dokumentace vim, ze je to chyba v Xlib, co mam
> udelat pro vyreseni? Myslel jsem ze v tehle distribuci je cestina
> vyresena, proto se mi zda divne neco prekladat a patchovat.
>
> System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m
> us_cz_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:" -emp "> "
> -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server" keymap/xfree86
> compiled/xfree86.xkm'
> I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged
Ten posledni radek mi to tam nepise. BTW, zmenil jste LANG=cz na LANG=cs
v /etc/sysconfig/i18n ?
	Mirek