editor pro dipl.praci

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Říjen 15 16:49:54 CEST 1998

Nekolik doplneni.
Ja sam jsem LaTeX ucil jen a pouze kvuli diplomce. Protoze potom, co
jsem videl problemy Wordu se souborem 80 stranek s tak 100 prazdnymi
ramecky na obrazky (ty se pak pote vkopirovavaly), jsem usoudi, ze
nemusim travit noci cekanim s hlaskou Word prestrankovava ...
Diplomka vypada sqele (podle me) a obhajil jsem ji.
Na zacatek staci strucny uvod do LaTeXu (ltstruc) z CSTUGu (ma to 50
stranek). Pozdeji treba dalsi, ale neni vetsinou nutne.
Na prevod do pdf existuje verze TeXu zvana pdftex (na UNIXech i pod
DOSem - treba u me na webu i s cestinou PC 852).
Pri problemech je konference o TeXu i u nas (i kdyz ma "jen" 5 mailu
denne).

Co vic?

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137