editor pro dipl.praci

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Říjen 16 08:23:06 CEST 1998

On 15-Oct-98 Tomas Kouba wrote:
> Nekolik doplneni.
> Diplomka vypada sqele (podle me) a obhajil jsem ji.
Blahopreji...
> Na zacatek staci strucny uvod do LaTeXu (ltstruc) z CSTUGu (ma to 50
> stranek). Pozdeji treba dalsi, ale neni vetsinou nutne.
> Na prevod do pdf existuje verze TeXu zvana pdftex (na UNIXech i pod
> DOSem - treba u me na webu i s cestinou PC 852).
> Pri problemech je konference o TeXu i u nas (i kdyz ma "jen" 5 mailu
> denne).
Ja bych se chtel do te konference o TeXu u nas prihlasit.
Nemuze mi nekdo rict jak? Jestli to ovsem jde pres mail.
Ja se k news nedostanu, protoze jsem uveznen za firewallem
a zadny news server tady neni :-(

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language