ISDN

kail na ulnet.ulnet.cz kail na ulnet.ulnet.cz
Pátek Říjen 16 00:46:05 CEST 1998

On Thu, 15 Oct 1998 Ivo.Panacek na regionet.cz wrote:

> Omlouvam se, spletl jsem dve veci dohromady.
> Mel jsem na mysli, ze u nas bude ISDN karta a do ni povede standardni
> ISDN 30, zadne analog apod. Karta bude samozrejme v Linuxu, jiny OS
> nepouzivame. Uzivatele by se napojovali bud z opravdovych ISDN pripojek
> (na to se uz opravdu ptaji) nebo z analogovych modemu.
> Tvrdili mi v Telecomu (a slibili, ze az to budou mit u nich rozumne
> k videni, budu si to moci vyzkouset), ze takovehle spojeni je mozne
> a v reale je analogove od modemu uzivatele do ustredny Telecomu a dal
> [...]
Resim stejny problem jako vy. Zatim nejzajimavejsi reseni jsem nasel u
firmy Patton www.patton.com s jejich Remote Access Serverem. Pri napojeni
na E1 od Telecomu (30 linek) to umi mimo jine ISDN, K56Flex, V34+ atd. na
kazde lince.
Podle distributora pro CR www.comar.cz stoji neco pres 100k Kc v provedeni
pro 12 kanalu Dale je mozny upgrade na plnych 30 kanalu (cenu nevim).
Navic se da zbylych 18 linek vytahnout ven a pouzit treba v
pobockove ustredne.
Delaji i jine zajimave veci, treba modem ktery umi 128kbps po dvoudratu na
17Km za necelych 20k s vymenitelnym rozhranim a konfigurovatelny pres
http.

M.Kail

P.S. predem upozornuji ze nemam nic spolecneho ani s jednou z vyse
uvedenych firem