Cestina na webu

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Říjen 16 16:59:24 CEST 1998

Hynek Med wrote:

> mod_czech od Martina Marese tohle vsechno umi, v zavislosti na User-Agentu
> ktery browser posle.. :-)

Rad poziji pokud se podari prelozit Apache 1.3 + PHP3 + SSL + ModCzech,
jinak to pro mne nema zadnou cenu, bez PHP3 a SSL se neobejdu a nedej
boze
pridat pro komercni pouziti jeste FrontPage extenze.

Snek

P.S. www.penguin.cz dava ten "metatag" a je dobre detekovan jak
Netskape,
tak M$ Explorer verzi 4.0+ pod Windoze. Pod Linuxem v Netscape taktez
;-)
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz           ICQ 13581001
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz